Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Angelica - 11 februari 2011 14:09

idag har vi bara segat hela dagen, fram tills för någon timme sen då tog vi äntligen tag i städningen. och i samma veva kom jag ju på att jag skulle lägga upp bild på izabelles rum och vårat kök.. Har även knäppt några bilder på magen. Ska fan hålla de där här gången , att ta en bild varje vecka. Kul att se skillnaden sen!:)..

Skulle vilja gå och ta magbilder också , det är ju så himla fint.. Förstorning på det i en jätte stor tavla. VACKERT!!:)


Izabelle har inte kissat sen i natt??..va fan e det frågan om.. hon har gått utan blöja sen vi vakna och inte kissat.Tips?




          




      


Av Angelica - 11 februari 2011 10:02

Hur fan ska jag få på izabelle hennes kiss "lapp" , Hon har misstänkt urinvägsinfektion så måste få ett urin prov på henne, men hon vägrar ju ligga stilla. och skriker i TOTAL panik,Jag vill inte mamma jag vill inte..


Någon frivillig som vill komma förbi i detta oväder och hjälpa mig.. Måste lämna provet innan 1...

Ovido - Quiz & Flashcards