Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Angelica - 2 februari 2011 16:35

Idag har jag jobbat lite på alla tiders. började 9 och slutade 15.00

Så nu sitter jag hemma i soffan och tänker snaaaart resa mig upp och göra mat. Izabelle sitter och tittar på Nicke nyfiken som vanligt. Hon har sina favorit filmer och de e nickenyfiken och pippi långstrump.. hon kan sträck titta på de, men sätter man på en annan film så tittar hon någon minut och börjar med något annat sen..

Ikväll blir en riktig slapparkväll. bara ta det lungt ,kanske städa litegrann..

Får se hur mycket jag orkar, kände idag på jobbet när jag stog och diskade hur ont jag hade i ryggen. o nu släpper det inte.


Han har börjat sparka lite mer den senaste tiden, hade ju nästan glömt hur häftigt det är ,känns lite lustigt när han lägger sig med stjärten åt ena hållet ,då blir det sten hårt där:)


Ovido - Quiz & Flashcards