Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Angelica - 8 februari 2011 16:32

mmmm va gott det luktar..:) jag sitter på helspänn och väntar på lasagnen som står i ugnen och väntar på att jag ska äta upp den..


Hmm jaa vad har vi gjort idag då, gick upp 7 för att gå ut med hunden och vid halv 9 drog vi till barnmorskan och tog stick i fingret:/ och lämnade urin prov..

Raka vägen hem och då kom Anna lena från fridaberg på besök.. Pratade lite och lekte i izabelles rum..:) haha. hon tyckte att vårat kök såg ut som taget från en heminrednings tidning.. och izabelles rum tyckte hon såg ut som ett sago rum hahaha.. Rätt kul.. Kan ta nå bilder sen så får ni se och säga va ni tycker:)


Har suttit och gjort mig ett cv och ett personligt brev och en jobbmall:) haha

Min jobbcoach har beordrat mig att göra de..


Izabelle och jag har lekt kurragömma idag också!;) söta lilla grisunge man vill bara äta upp henne.....


Juste Lasagne va de ju!:)tjing

Ovido - Quiz & Flashcards