Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Angelica - 7 februari 2011 21:47

Izabelle hade jätte kul på fridaberg idag.. Hon älskar att titta på alla små bebiesar som är där.

Åkte och hämta tobbe efter och passade på att handla medans.

När vi komer hem åt vi pajen som va kvar sen i förrigår. Har hunnit med att dammsuga ,skura och torka alla skåpsluckor i köket. Rensade även ur izabelles kläder , känns inte som hon har nå kvar nu haha...


Izabelle jag och diva tog oss en promenix vid 8 också. Gick runt i hela västergård så att diva fick springa av sig. hon va så lycklig när hon fick va utan koppel:)..

Just nu ligger diva på en sida om mig och izabelle på andra sidan och sover.. Båda snarkar tok mycket..


Har tagit nåra bilder på magen nu också.. kan slänga upp en eller två..



    

Av Angelica - 7 februari 2011 11:23

Idag ska jag och izabelle åka till fridaberg. Men innan de ska vi hem till mamma och kolla deras hus, dom har renoverat om hela övervåningen i princip.. spännande..

Inatt kunde jag inte sova för fem öre, bebies har legat och haft rave party , jag som tyckte att han inte rörde sig ett dugg inann..


Den här veckan har jag massor som jag måste ta tag i att göra, får se hur de går.

Idag ser planerna rätt lugna ut , först besök till mamma sen fridaberg sen hämta tobbe och hem göra mat..


Imorgon blir det tvättstuga, och skriva cv och personligt brev som jag ska ha med mig till min jobbcoach..



NU VILL JAG HA SOMMAR!!!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards