Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Angelica - 25 maj 2009 23:53

Idag va jag nere på stan med sini och sofia o alla barnen:D. träffade först sini och gick o gjorde ett pass till izabelle haha det var lite svårt dock. hon vägrade sitta still.. så fick låna en nyckel knippa av en tant som satt där och DÅ då gick det. Såå tack tanten!:D


Sen gick vi och mötte sofia på centralen. för att ggå o äta på sandys,blev en macka med kyckling curry röra. smaskens.. Sen gick vi till hm o skulle köpa ett par skor till izabelle men slut i hennes storlek dessvärre..


Men men åkte med mamma till babyland sen och köpte en parasoll till vagnen, en badring som hon kan sitta i . och en uv dräkt.:)Jätte söt, helt rosa med nyckelpigor haha.. ska klicka lite kort sen. hon kommer vara så söt i turkiet...

Men men svängde in på elgiganten och köpte en termometer och besökte även rusta där jag hittade två mattor som fick följa med mig hem.

Mötte upp natta och sanna för lite solning. men mitt i allt så blev lilla sanna så himla hungrig, så jag och natta gick och handlade på max. fan ångra att jag åt va inte ens hungrig. dumma mig.

men men nu är man väldigt mycket fattigare MEN brun;D..

Nu ska jag sova så vi orkar upp till fridaberg imorgon.:)

Så godnatt folket.


Haha juste måste bara påpeka att jag tycker en viss person är LÖJLIG, tror du inte jag såg dig eller!HAHAHA

Ovido - Quiz & Flashcards