Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Angelica - 19 maj 2009 23:15

jahapp så kom man precis hem ifrån huddinge, natta o adde va här vid sju och pratade lite, men ishi hade fortfarande 40 graders feber och allting va jätte jobbigt för henne så vi fick åka in, mamma och pappa kom o hämtade oss vid kvart över 8 så bar iväg. hon va jätte ledsen i bilen och hade ont.


Vi fick komma in direkt när kom fram. så först tog dom kissprov på henne men de hittade inge bakterier i kisset. så satte dom oss i ett rum där vi fick vänta i en timma på att läkaren skulle komma . hade en liten bebies i rummet bredvid som hade starka magsmärtor ,skrek konstant i en timma så till slut kom ambulansen och hämtade hennes så hon fick komma till astrids istället. Och sen fick izabelle ta blodprov men de visade inte heller något. så han föreslog att vi skulle komma tillbaka på fredag om inte febern gått ner. så vi får se vad som händer. nu sover hon , hon är jätte trött.


imorgon har jag tvättis så natta ska komma hit , vi ska ut o gå med izabelle i vagnen så hon får frisk luft och sova skönt . sen ska jag träffa min kusin ifrån örebro som kommer på besök hon har inte träffat izabelle ännu . :)


Men nu har jag ätit upp mitt lilla max mål så ska slänga mig i sängen o sova lite innan min lilla pärla börjar skrika igen:|


O sen tänkte jag bara påpeka att jag kommer att sätta lösenord på bloggen om det fortsätter med fler anonyma kommentarer.!God natt

Ovido - Quiz & Flashcards