Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Angelica - 13 maj 2009 21:53

Jag och Natta har börjat sola regelbudet, så nu är jag mega röd haha, ser ut som en liten kräfta. fast det lägger sig väl ? hoppas jag!.

Sitter och kollar på tila tequila . hon är ju så jävla snygg.:P

ohh igår var det jätte spännande på desperate , det är nog det bästa rogrammet någonsin. Edie dog igår, och massor hände.:) läängtar tills tisdag.


Imorgon ska jag och becca hälsa på markus och Marcus. ska bli roligt, har inte umgåts med dom på 5 år. det är rättså lång tid .

Och i helgen ska vi sola haha, och gå på kalas mina kusiner har fyllt år, mikaela och viktoria.


Å jag måste bara säga att JAG MÅR SÅ JÄVLA BRA JUST NU! =)

hela mitt liv har tagit en tvärvändning. måste bara vara stark nog o hålla mig kvar här på den rätta vägen så jag inte slinker tillbaka igen. men det ska bara inte hända.

 Allt som har med dig att göra är borta nu, i princip!. har kastat ALLT!:D så jävla underbart. trodde jag skulle känna mig så tom, men ärligt talat så känner jag mig hel igen, im Back!


Idag var jag på stan med Sini och åt chicken wraps på donken (onyttigt jag vet). och pratade lite strunt bara. hehe.

Idag fick jag också hem papper om att izabelle har garanterad förskoleplats i december. Så då kan jag börja jobba igen:).

Men nu ska jag bädda ner min princessa hon somnar alltid på sånna härliga platser när hon är trött!:D just nu ligger hon nere vid mina fötter och pruttar lite grann!Haha

Ovido - Quiz & Flashcards