Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Angelica - 16 maj 2009 22:07

hade rättså jävla kul igår:P.

Åkte ner på centralen lite tidigare än alla flickor så skulle gå in o köpa busskort , träffade på ett freak:Phahaha

som senare ville ta en fika med mig och var heeeeeeeeeelt skum i huvudet.

sanna o jag bara stod där jätte rädda.

men men när vi väl kom upp så träffade vi robin o några vänner till sanna.

käkade donken och åkte hem:P

juste tog kort på en cool snubbe som satt o dansade till sin mp3 medans han åt sin meny Haha. kolla Bdb senare..



jaa sen så vill jag bara tillägga att vem det än är (nämner inga namn). men jag vet...



och om du tror att du gör  mig ledsen-arg -sur-irriterad eller vad fan de nu är du vill, så misslyckas du rättså rejält. Någon är lite off om att man kan spåra ip-adresser även fast man är anonym!!!. haha..

och om du nu skulle missa så har du en liten kommentar som väntar från gustaf själv!:)


DETTA GÖR ATT MAN INTE VILL BLOGGA!!

Ovido - Quiz & Flashcards