Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Angelica - 21 maj 2009 22:25

Jaa nu  har vi bokat resa, Det bär av till Alanya Turkiet den 20 juni kl 18.05 gu så kul det ska bli. åker  med min mamma syster min moster hennes barn och några kompisar till dom..


Idag har jag varit med nathalie hela dagen, sen kom sanna förbi här på kvällsnåret. inte gjort så värst mkt snackat o haft det trevligt.OCH SOLAT förresten..:Psom vanligt.

Natta åker på kryssning över helgen . så vad ska vi göra nu då:O

Pappa fyllde 40 idag, köpte en parfum och triss lotter till han, nitar dessvärre... men party på lördag blir det för honom, sen kanske man går ut efter who knows:P.


nu har izhi däckat i sängen så trött som hon va. nathalie har kört slut på henne idag, varför säger jag nathalie ahahah. brukar alltid säga natta. men men..

nä nu ska jag ta o plocka lite här nu när hon ändås sover.:Dnatti på er.:P

Ovido - Quiz & Flashcards