Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Angelica - 25 oktober 2009 21:44

kalaset vart jätte bra:) hon fick jätte mycket fina saker. som typ en dockvagn med docka , pengar, kläder , en pysselhink och en hopp häst . lite andra saker också:D.


Fick en halv tårta kvar ocks. så är någon sugen på tårta så är det bara att komma förbi:D haha.

Imorgon har izabelle invägning på dagis från 9.00-11.15 OCH SÅ FYLLER HON ETT ÅR:D

kan inte förstå att det är ett år sen jag fick henne:D helt sjukt. inatt kl ett började mimna värkar. Exakt 12.40 föddes hon:D

Jag tycker fortfarande att det känns overkligt att jag 'är mamma..

MEn men i helgen åker jag till göteborg , ska bli KUL KUL KUL:D längtar jääätte mycket.


Men vet ni vad , vi ska sova nu så vi orkar up kl SJU imorgon, det var ett helt år sen jag gick upp så tidigt HAHA..

GOT NATT //Angelica

Ovido - Quiz & Flashcards