Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Angelica - 21 oktober 2009 20:55

Jaa det är vad det har varit idag, har tvättat varit hemma hos min mormor och maassor mr.. Sen mötte jag upp Natha utanför mig och så satt vi och snackade lite här hemma bara:)

Jag har hittat min dröm lägenhet som jag förhoppningsvis ska ha:D Vi ska ringa om en visning och prata om kostnader och så imorgon. Det är en bostadsrätt så den kommer att bli min alldeles egna :D

Den är helt ny renoverad 2,5 rum och kök  så då får izabelle ett rum och jag ett eget rum:D. Älskar den.

Den ligger också här i karlhov hade velat haft en i västergård så det blir nära för izabelle till dagis men det blir ju strax körkort så det gör inte så mycket.


Jätte bra tips jag fått om vad hon kan tänkas önska sig:D Menjag behöver meeeera har stor släkt!:D


Bloppis-annons
Av Angelica - 21 oktober 2009 20:54

Nu är det dags för sulky till lillan, därför säljer jag min super snygga Teutonia Fun (utagen 21/12-2008).
Vagnen har varit suverän då den är lätt och smidig.
Vagne går lätt att fälla ihop och tar då lite plats. Sittdelen går lätt att ändra köriktning på. Vagnen har 3 ryggstödslägen var av ett är fullt liggläge. Vagnen kan kompliteras med ligginsats eller separat liggkorg.

Det ända felet på vagnen är att Teutonia klistermärket har förlorat lite färg.

köpbevis finns.

Vagnen är utrustad med:

Smarta citty hjul fram (som även går att låsa)
Fempungts bälte.
Prakisk varukorg under.
Fönsterruta i syfletten (som lätt kan tas fram genom att flytta det bruna partiet på syfleten, som du ser på bilden.
Vindtät fotsak.
Regnskydd.
Fotbroms.
Reglerbart handtag som passar alla.

Ring eller maila vid intresse.
// Angelica

Barnvagnar, Säljes - Södertälje (Stockholms län)
Pris:    3 500:-
Telefon:    0736277868
Av Angelica - 21 oktober 2009 12:38

Just nu sitter jag här och ska snart ner till tvättstugan för att hänga upp hela högen med tvätt vi hade. På en vecka fyller vi lätt en tvättkorg.

Jaa tess en Bob car tror jag dom heter. En jätte bra idee, det ska jag föreslå. hon har faktiskt prov åkt på en sån när hon var på liams kalas haha, men hon ramlade bara av den hela tiden. men nu är hon ju en stor flicka som skulle klara av den tror jag.


Jag kan skriva ett lite roligare inlägg senare jag måste springa ner till tvätten, ingen som vill göra mig sällskap kanske?:)tråkigt att tvätta själv:D


Pussss/angelica

Ovido - Quiz & Flashcards