Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Angelica - 23 oktober 2009 22:59

Jag är super trött, skulle kunna somna just i denna sekund. har sprungit runt i varenda affär som finns idag och handlat till kalaset imorgon. Ska upp tidgit och fixa lokalen och oss också. Vi ska ta ett mysigt bad tillsammans när vi vaknar och sen äta frukost sen blir det att busa en stund och sen upp och fixa allt. gå en runda med lillen så hon somnar också innan alla kommer!:D. man vill ju helst ha en glad bebies att göra med imorgon.


Nästa vecka åker jag till göteborg också:D. Kul som fan ska det bli. Izabelle ska vara hemma med Nathalie och mysa:D..

Har aldrig lämnat henne såhär förut så ska bli spännande att se hur det går.:D Men jag tror att dom kommer få jätte kul, izabelle älskar att vara med natha så det ska nog gå bra:D


BIO ska fan fasiken bli  någon dag också Måste se Twilight new moon.. MÅSTE!!!

jag längtar efter att få se den , de var så himmla längesen jag var på bio , mer än ett år sen faktiskt.

Jag fick presentkort på bio i julklapp men har fortfarande inte använt de så nu har jag sparat mig till twilight. HAr redan läst alla 4 böckerna så nu är det bara filmerna som återstår:D.. Funderar på om man ska gå på twilight kvällen som dom visar på heron, då får man se både ettan och tvåan samtidigt. 4,5 timmar:D hehe..


Nä nu började filmen igen å sen ska jag krama kudden lääääge!!!...nattti

Av Angelica - 23 oktober 2009 11:00

Ska strax ner till arbetsförmedligen för att skriva ett cv. Fattar verklgigen inte hur man ska göra för att få den bra!. haha. Sen ska jag åka upp till västergård en sväng och sen åka och handla till lillans kalas imorgon:D Tänk att hon redan blir 1 helt år.


Det är helt sjuk hur snabbt tiden går . 

Ska städa här hemma sen också så det är rent och fräscht.

Måste betala räkningar nu också. tänkte göra det nu innan jag åker som dras idag eller imorgon!:)

Men jag ska sätta mig på bussen snart ska bara fixa några små saker innan:)

Puss/ angelica

Ovido - Quiz & Flashcards