Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Angelica - 20 oktober 2009 11:44

jag täänkte att jag kanske ska börja blogga igen. Har fått mitt internet tillbaka nu så det kanske är dax?


Ja vad har hänt på senaste tid då:)

Izabelle har börjat gå , så nu är det full rulle här hemma.

Och hon börjar på dagis den 26/ 10 på sin 1 års dag!.

hon börjar på Gullpudran ivästergård.


Och jag ska börja jobba igen!:) Ska bli så himla kul, jag bara längtar.

Och om jag inte får någon fast anställning någonstans så tänkte jag börja plugga igen kanske?.Men det återstår att se. jag har inte lust att sätta mig i skulder direkt heller.


Idag ska min syrra komma hit så ska jag tvätta upp lite kläder och sen åka till västergård för att möta upp mamma på dagiset och hämta lite papper som ska fyllas i innan hon börjar.


Jaa juste sen har jag och natha lagt ut min teutonia fun på blocket , nu ska den säljas. Ska köpa en brio race istället.!:)


På lördag ska vi ha kalas för izabelle, kommer massor!:D Så idag ska jag åka och handla allt till kalaset , bara hoppas på att jag inte smyg äter upp allt innan lördag:D haha


Det är jätte många som frågar vad hon önskar sig, men jag kan inte komma på något alls?. TIPS TACK!!!:D


Nu ska jag hoppa in i duschen  och sen ska jag kolla när fan jag hade tvättstugan egentligen!:P


Pusssssssssss /Angelica

Ovido - Quiz & Flashcards