Direktlänk till inlägg 16 november 2008

Izabelle 3 veckor

Av Angelica - 16 november 2008 20:19

Hur går man vidare när man förlorat sina barn?. Jag kan inte föreställa mig hur det är att förlora sitt barn. Satt och läste emma jangestigs blogg ,helt sjukt. Tycker så otroligt synd om de. Jag börja faktiskt gråta av de,


Jag har blivit så känslig , gråter för minsta lilla. Jag som aldrig brukade gråta, hade jätte svårt för att börja gråta. Men sen jag fick izabelle jämnför man alltid sig själv med alla andra.tex om det har hänt något , när man läser i tidningen att barn är försvunna . Jag föreställer mig att de e jag i den situationen och man e orolig hela tiden. Kan aldrig slappna av, men de kommer jag nog aldrig klara av . De e väl som alla säger, när man skaffar barn är det som att ha sitt hjärta ute springandes .


Imorgon ska jag till skolan ,har ju aldrig kommit iväg dit. Men tänkte ta och göra det nu. och på Tisdag bär de av till tandläkaren,fast innan jag ska dit ska jag och izabelle gå till Länstidningen och ta kort:D.. Så håll utkik i tidningen nu..


Föresten jag har redan köpt klart alla mina julklappar. Känns hur skönt som helst. behöver jag inte tänka på det nästa månad.. Fast ska köpa lite grann till izabelle hon har bara fått en än så länge. Och så ska jag köpa en bärbar data till mamma,men den är beställd så de e i princip klart..


Snart ska jag ta och väcka izabelle så hon sover inatt..:). Hon har sovit sen sju så hon måste ta och vakna så jag kan byta blöja och mata henne:).


Har verkligen tagit en paus ifrån mitt bloggande, men känns inte lockande för fem öre. Jag vill bara spendera så mkt tid med izabelle som möjligt. Tiden går så himmla snabbt. Tre veckor har redan gått , känns helt sjukt faktiskt. Det var ju inte längesen jag låg där på sjukhuset och hade svinigt ont. Hon gör verkligen framsteg för varje dag som går.

Det är så gulligt när hon ligger på ens bröst så kämpar hon verkligen för att få titta på en, hon är jätte stark för att vara tre veckor. Men det är inte så bra har jag hört att dom börjar lyfta nacken för tidigt.. Första veckan sov hon bara hela tiden,men nu dom senaste dagarna kan hon vara vaken i flera timmar i sträck och bara ligga och titta och "prata" .Sååå mysigt..

Sen är hon ju tuttfixerad , känns som att hon hänger där hela tiden. Det börjar bli jäkligt jobbigt nu, så försöker att vänja henne vid att inte äta varje gång hon skriker. Så ibland får hon faktiskt ta nappen. men det händer nästan aldrig..

Måste bara berätta om när hon sover haha. Så drömmer hon så intensivt att hon ligger och skrattar. ohh de e så gulligt för helt plötsligt blir hon jätte ledsen och gråter i sömnen. jag kan inte beskriva hur gulligt de ser ut och låter..

 Men jag lovar att skriva oftare men mindre.Så säger vi:P

Nu ska jag bädda åt mig och Izabelle och äta lite melon & Annanas..Yummi:D

 
 
Ingen bild

Anilia

16 november 2008 22:01

Vad roligt! :D Tre veckor redan.. Jadu, det går fort framåt. ;P

 
Ingen bild

sandra

17 november 2008 22:12

oh vad glad ja är att allt går bra hon låter som världens sötaste unge ju :D

 
Ingen bild

Angelica

17 november 2008 22:51

Jaa hon är världens sötaste:D.. Hehe tiden går så himmla snabbt snart en månad gammal:D.. helt sjukt..

 
Ingen bild

Nathalie Huttunen

30 november 2008 21:32

åhh du får säga till när du kommer med i Lt så man iten missar det:D

 
Ingen bild

becca

27 januari 2010 21:18

haha ja de va ju inte mkt till bild som kom i lt trots att ja tjatade på dig helatiden! :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 7 september 2011 13:05

Usch vad jag känner mig jobbig, ena stunden känner jag för att blogga och andra student gör jag de inte alls. Jag bryr mig inte så mkt om de e några som läser . Vill mest skriva av mig bara.. så vi får se hur de går, jag e lite utav en perioderar hel...

Av Angelica - 24 maj 2011 11:38

Längesen jag skrev i bloggen, vilket jag tycker är jätte tråkigt för jag vet att jag kommer ångra den sen när bebies är ute..Det är roligt att titta tillbaka och se ,komma ihåg hur allt va..   Nu längtar vi allihopa här hemma. Izabelle och jag pa...

Av Angelica - 24 maj 2011 11:38

Längesen jag skrev i bloggen, vilket jag tycker är jätte tråkigt för jag vet att jag kommer ångra den sen när bebies är ute..Det är roligt att titta tillbaka och se ,komma ihåg hur allt va..   Nu längtar vi allihopa här hemma. Izabelle och jag pa...

Av Angelica - 13 april 2011 12:22

Idag har jag absolut inte gjort något alls, ska jobba kl fem tills någon gång.. Får se hur det går, eller det kommer att gå bra men vi får se hur ont jag har i höften sen..:P   Ny bil har vi ju köpt också slänger in en bild på den .. Jätte skön a...

Av Angelica - 6 april 2011 10:18

Min första poliskontroll imorse.Lite pirrigt men det gick bra, hade ju glömt körtkortet hemma men slapp böter..   Imorgon är det 10 veckor kvar:D Alltså är jag i vecka 30 imorgon, nu tycker jag att det kan gå lite fortfarande så jag slipper det h...

Ovido - Quiz & Flashcards