Alla inlägg den 26 november 2008

Av Angelica - 26 november 2008 13:37

Igår va jag och izabelle hemma hos alex och umgicks lite med honom de vahur trevligt som helst, hon  fick en present också:D. en stor tiger som vi döpte till Alex haha.:P.

Har varit sjuk också, feber ,frossa och huvudvärk. trodde jag skjulle få mjökstockning igen men så gick de över igen.. skumt..

om ni undrar varför jag skriver som en kratta e de för att izabelle har bestämmt sig för att ta en tupplur på mig haha, och vill inte väcka henne så hon får sova där en stund..

fick en fråga om vi redan varit med i lt, men det har vi inte , har faktiskt inte hunnit med de. jag gick upp på morgonen och fixade iodrning mig och skulle sen väcka izabelle men somnade bredvid henne istället haha. och andra gången så blev jag sjuk , och dom har tyvär bara öppet på tisdagar mellan nio och tio..

Ska äta pan pizza nu så hoppas att de här räcker för stunden..:P..

Puss & kram Angelica o Izabelle..

Ovido - Quiz & Flashcards