Alla inlägg den 3 november 2008

Av Angelica - 3 november 2008 12:51

Izabelle ligger och sover och jag har skit tråkigt..:(.

Vill att hon ska vakna haha, fast hon har varit vaken ända från halv nio  fast hon tog två sov pauser på någon halv timma städade lite åt mamma under tiden. men nu finns det ingenting att göra. Syrran håller på att laga pyttipanna och jag ska nog ta fram dammsgaren strax.


På onsdag ska jag och Izabelle till barnmorskan för att väga och mäta henne . Hoppas hon har gått upp i vikt nu för sist vi var där så hade hon gått ner lite väl mycket så om hon inte gått upp nu så måste jag börjar med ersättning till henne. Men jag tror att hon gått upp faktsikt för hon äter hela tiden haha. Men hon lyckas alltid somna under tiden man matar henne ,det är lite irriterande faktiskt:P.

Och på Torsdag så har jag tvättstuga ,fy fan va tråkigt. men mamma ska få göra mig sällskap haha.


Inatt så sov izabelle hela natten , va tvungen att väcka henne vid 3 för att hon skulle äta. Hon är en riktig sömntuta , måste hon ärvt från sin far isåfall. Jag va tillochmed uppe före henne idag, gick upp 8 och väckte henne. La oss i soffan och titta på tv. Jag ska ta ut hunden nu så hon får lite luft också.

Ovido - Quiz & Flashcards