Alla inlägg den 7 november 2008

Av Angelica - 7 november 2008 18:06

Hejsan!. Förlåt över min dåliga uppdatering,men känner mig inte frestad till att sitta vid datan nu när man har sin lilla bebies hos sig=)..Men ska försöka komma igång lite smått igen.


Idag var jag och Izabelle ner på stan tillsammans med hennes pappa. Han skulle köpa farsdagpresent , det blev whiskey glas..

Hungriga va vi också så vi gick och åt uppe på kringlan där träffade vi Ida, hennes pojkvän och hennes kompis och hennes dotter.:).. Vi gjorde sälskap tillsammans med dom,det var väldigt trevligt.


Ska snart hem till min Farmor och Farfar , men det blir bara en liten stund är så himmla trött efterssom lill snurvel höll mig vaken från kl 1 till 4 inatt och vaknade igen vid halv 7...Så idag ska jag försöka hålla henne vaken lite mer.


Nu ska jag och mamma ut och gå lite, tror vi ska ta en sväng tillshell macken och köpa julmust och något mumsigt..

Puss&Kram :)

Ovido - Quiz & Flashcards