Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Angelica - 11 oktober 2008 23:32

Idag kom Johanna förbi mig igen ,köpte lite godis och dricka så satt vi hemma hos mig och kolla på sing a long och lite mer, hon hade med sig sixten för vi trodde han och diva skulle leka men knappast båda låg å snarka i takt. Stackre diva är jätte trött, har haft tvätt stuga från halv tolv till typ sju.! och divfa har sprungit upp och ner i trappen med mig så vi är minst lika döa båda två. Känner att det sätter igång en hel del av att gå i ttrappor faktiskt. Så fort jag anstränger mig nu så får jag sammandragningar och de e som en svag värk i ryggen ..

Hoppas på att de e på G snart.Vill inte gå över:P.


Imorgon är det nykvarns marknaden ska väl troligtvis dit ,men jag vet inte ännu.. Nääe jag är faktiskt skit förbannad just nu. Och jag känner att jag bara vill Slå ihjäl en viss person. Den här gången är det inte samma person som de brukar vara haha. En annan falsk jävel.!

Jag förstår inte vad det är som är så jobbigt att vara ÄRLIG. istället för att försöka böja på sanningen i några månader extra när man ändå vet att de blir ett jävla helvete när de kommer fram, jag hade faktiskt hellre tagit den smällen direkt istället för att gå runt och oroa mig över det tills de kommer fram. Men vissa tror väl att saker går att dölja för alltid, men sorry så är det inte. ALLT kommer fram förr eller senare.

Jag är nog motsatsen till väldigt många människor , dom flesta är väl fega och vågar inte stå för vad dom antingen känner eller tycker. Medans jag är en sån som hellre säger saken till personen direkt eller så kan man lika gärna strunta i det. !

Oj nu bar det av lite grann tänkte bara skriva några rader men blev nog lite mer än så.!..

Ni kan ju skriva en liten kommentar på vad ni är för slags sort av människa.:)..

Ovido - Quiz & Flashcards