Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Angelica - 6 oktober 2008 14:07

Jag är så jävla förbannad,orkar inte sitta och förklara varför.Men vissa saker måste man ta tag i. Jag är så sjukt trött på det här och ändå så ger jag dig chans på chans på chans. Slut på det nu. hur många chanser har du gett mig? Jag kan inte komma på någon iallafall.


Imorgon går jag in i vecka 37 , det betyder att det är tre veckor kvar. Snart kommer jag ha min lilla bebies hos mig.


Mamma håller på att göra en jätte god stek med potatis och brunsås, tror jag ska äta hemma idag haha;). Ska följa med mamma till naprapaten idag hon har ont i höger axel och hela nacken. Stackarn.


Imorgon har jag tvättstugaockså eller ska jag säga mamma HAHA.

Näe tycker det har blivit riktigt tråkigt att skriva blogg faktiskt. Får hoppas att jag får tillbaka lusten att skriva för jag vet ju att jag vill egentligen. Är bara ganska lat.:P. Sen är det tråkigt när man inte får ngra kommentarer så ta åt er gott folk=)...

Ovido - Quiz & Flashcards