Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Angelica - 8 oktober 2008 18:49

Mums längtar. Sitter hemma och väntar på mamma så hon kan köra ner mig på stan så jag och natta kan  äta kebab. det va så himla längesen jag åt det.

Min dag har varit helt upp och ner idag. blä

Det började med att jag blev väckt utav en snubbe som ringer och vill fixa min balkongdörr ,seg som man är så pallrar man sig ur sängen och klr på sig. Så plingar det på dörren,jag öppnar och där står nog världens snyggaste kille . förlåt mig men fan ville bara slänga igen dörren i ansiktet på honom men hm de kunde jag ju inte göra.Där stod jag dum som ett fån nyvaken och jätte ful med världens fulaste kläder. Attraherande eller hur ;)haha


Yeayea vi satt och snacka lite medans han fixa dörren  men de va tydligen något som fattades så han va tvungen att komma tillbaka senare . Så jag passade på att laga lunch till mig och mamma hon åkte ifrån jobbet på sin lunch för att äta med mig. 20 minuter efter hon gått så kom snyggingen tillbaka MEN då hade han för lite saker med sig så han sa att han skulle bli tvungen att komma tillbaka imorgon bitti kl ÅTTA!!!!. Tokig människa haha. Som tur är så ska jag till barnmorskan kl 11 så va ändå tvungen att gå upp tidigt .

 Ne nu får tanten ta och komma jag vill ju äta kebab nu:/. och natta väntar ju:D.haha.

Ska terra henne lite mer nu så hon kommer någon gång skriver väl lite mer någon annan dag:).ciaoo


Ovido - Quiz & Flashcards