Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Angelica - 27 januari 2010 17:34

Tobbe ligge och mår jätte dåligt. Jag va hemma från jobbet idag för jag hade så himla ont . Har nu fått medecinen och ska ta tre tabletter om dagen i 7 dagar.

Izabelle stackarn har jätte tråkigt , vi är inte så jätte roliga att vara med just nu för en frisk liten bebies. hehe.


Får gottgöra henne imorgon. KAnske ut och åka pulka lite kanske?

Ska iallafall träffa natta och sanna:)

Av Angelica - 27 januari 2010 08:56

jag har så sjukt ont. tandläkaren gav mig två val igår. Antingen dra ut den på plats eller vänta några dagar. Kände att de va lika bra att ta bort skiten på en gång. Smääärta kan jag ju säga. De där vill jag aldrig mer göra om, De gjorde inte ont att dra ut själva tanden. De va innan jag fick bedövning och dom skulle göra rent runt den , och skrapa runt tandköttet. Jag har en inflammation under tanden som sträcker sig ut med kinden och ner mot halsen. Inte konstigt att man hade ont lixom. Men men vart förvånad när han sa att den redan va ute tog ca 3 sekunder.


Sen frågade han mig om jag ville ha med mig tanden hem hahaha. Jag fick min tand i en burk och gick stolt därifrån:D


Men idag har jag som ondast. har inte sovit någonting alls och det dunkar i hela huvudet. måste vila. är i stoooort behov att att vila.


tobbe ligger och sover och jag och izabelle ska äta frukost strax. Eller hon iallafall, ja ska äta youghurt haha.


Chiiing på er.!

Ovido - Quiz & Flashcards