Alla inlägg den 24 januari 2010

<3

Av Angelica - 24 januari 2010 13:20

Tobbe ville att jag skulle skriva hur underbart fin han är. haha.

Nu blir han nog nöjd:) så söt älskling.<3 världens bästa

Av Angelica - 24 januari 2010 13:11

Har precis kommit ur duschen.  Så kom jag och tänka på bloggen, den har jag inte skrivit i på många dagar.

Det har hänt  en hel del grejer i våra liv iallafall. Jag och Tobbe har köpt lägenhet i mariekäll , vi har inflyttningsdatum den 1/4.  vi har bokat resa till egypten den 3/8 Och jag har TAGIT KÖRKORT:D:D:D


Såg precis att becca har gjort en blogg också, föll för grupptrycket, men det är bra det. Måste in och kika lite där strax.


idag ska vi betälla pizza och bara dega. Vi skulle ha gått på bio i kväll och gjort lite annat under dagen men det vart ändrade planer. . Jag ska fan börja skriva nu varje dag. Försöka iallafall. Jag sitter ju vid datorn varje dag, men orkar bara inte logga in på bloggplatsen , den har blivit så jobbig. Ska nog göra mig en ny blogg. men vill ändå inte att allt jag skrev när jag va gravid ska komma bort.


Puss Angelica

Ovido - Quiz & Flashcards