Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Angelica - 25 januari 2010 17:54

Då blir det en till visning imorgon igen. Så det blir att städa ikväll  IGEN.

Idag har jag varit ner på stan och handlat lite saker, sen åkte jag hem och stoppa i maskiner med tvätt, upp o laga mat och städa. överraskade älskling när han kom hem idag. Maten va klar och hade städat litegrann, tänt ljus och gjort fint:) han vart jätte glad.


Ikväll blir det massvis med mys. Fast tobbe ska titta hockey så vi får mysa efter om dom vinner iofs haha. annars lär han väl inte vara så jätte glad.


usch hatar sport.!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Puss hej!

Av Angelica - 25 januari 2010 09:34

Idag är jag  och izabelle lediga för hennes dagis är stängt. Kl fyra ska vi ha tvättstuga och innan det ska vi nog ner på stan. Har inte varit där på evigheter.

Ska kolla om det är någon som vill följa med mig. Men alla jobbar väl eller går i skolan:(.


Jag har sån jäkla tandvärk. Visdomstanden som gör skit ont. Fick den för typ en månad sen och nu gör den jätte ont. måste ringa akut tid idag.

Igår tittade jag och älskling på johan falk , den va jätte bra faktiskt. Och ett under han va vaken under hela filmen haha..:)


Måste hem till lägenheten och städa ur den någondag. har ju bara alla möbler och lite små saker kvar där borta. Men det är bara att packa ner allting nu för 1 mars ska den vara toooooom=)

Jag och izabelle bor ju redan hos tobbe så det spelar inte så stor roll om den töms nu eller sen.


Puss Angelica

Ovido - Quiz & Flashcards