Direktlänk till inlägg 17 juni 2009

hej hej alla kära.

Av Angelica - 17 juni 2009 22:31

idag har jag jobbat lite smått. som jag visserligen gjort sen i måndags. men har bara jobbat 4 timmar varje dag..

 Natta och adde kom och hämtade mig på mässan och sen åkte vi till bvc med izabelle och hade 8 månaders kontroll. hon är så duktig min lilla tjej. väger 7332 gram.:D. och är 67 cm lång. och hon är väldigt före i utvecklingen med allting, trots att hon är så liten i sin storlek..


men allt var jätte bra.

och vet ni vad.... om TVÅ dagar åker vi.. det ska bli så himla roligt, izabelles första semester blir TURKIET hur lyxigt är inte det egentligen haha..


Men men efter bvc så var ju alla så hungriga så vi drog till kolgrillen i västergård och åt lite gyros med pommes. bordsservering och grejer.. det första jag gjorde med addes dricka va att puffa till bordet medmin stora rumpa så den ramla i golvet o skvätte cola på alla o glas överallt..:) men men inte mitt fel.. Men kärringen som tog glaset sätter alla jävla glasbitar mitt framför izabelle, så hon nästan fick tag på dom innan jag va där o slet bort dom. och precis innan det så hade hon värmt hennes suer varma barnmats burk och den ställer hon precis framför henne också.. TANT!!. blir så arg fattar hon inte att hon bränner och skär sig om hon fått tag på de...pucko stackars hennes barn om hon nu har några


Men men sen åkte vi iallafall hem till mig som vanligt , jag duschade och sen gick jag och adde ner till kiosken och köpte godis , chips , dipp och cola.. Tjockisar eller?!?!?!:D

Det är inte så lockande att skriva blogg när man har en liten vilde hemma som röjer allt när man vänder blicken. så passar på när hon sover ska jag försöka göra.. men då vill man göra annat som typ duscha plocka allt hon röjt eller något annat.!:)

Hoppas ni förstår men det är riktigt tufft att hinna med allting. på köpet till de så har jag huvudvärk just nu också.. så ska lägga mig och sova för imorgon får jag sova länge HOPPAS jag!:D.. så snälla izabelle ha en bra dag imorgon o sov till typ 10 eller 11 tack:D

 
 
Madeleine

Madeleine

18 juni 2009 07:25

jo det kan jag förstå, blir fullt upp när man har en egen sötnos och man har mkt att göra oavsett om hon är vaken eller inte :)

Hoppas ni får en riktigt kul och bra semester i turkiet :)

http://Mady89.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 7 september 2011 13:05

Usch vad jag känner mig jobbig, ena stunden känner jag för att blogga och andra student gör jag de inte alls. Jag bryr mig inte så mkt om de e några som läser . Vill mest skriva av mig bara.. så vi får se hur de går, jag e lite utav en perioderar hel...

Av Angelica - 24 maj 2011 11:38

Längesen jag skrev i bloggen, vilket jag tycker är jätte tråkigt för jag vet att jag kommer ångra den sen när bebies är ute..Det är roligt att titta tillbaka och se ,komma ihåg hur allt va..   Nu längtar vi allihopa här hemma. Izabelle och jag pa...

Av Angelica - 24 maj 2011 11:38

Längesen jag skrev i bloggen, vilket jag tycker är jätte tråkigt för jag vet att jag kommer ångra den sen när bebies är ute..Det är roligt att titta tillbaka och se ,komma ihåg hur allt va..   Nu längtar vi allihopa här hemma. Izabelle och jag pa...

Av Angelica - 13 april 2011 12:22

Idag har jag absolut inte gjort något alls, ska jobba kl fem tills någon gång.. Får se hur det går, eller det kommer att gå bra men vi får se hur ont jag har i höften sen..:P   Ny bil har vi ju köpt också slänger in en bild på den .. Jätte skön a...

Av Angelica - 6 april 2011 10:18

Min första poliskontroll imorse.Lite pirrigt men det gick bra, hade ju glömt körtkortet hemma men slapp böter..   Imorgon är det 10 veckor kvar:D Alltså är jag i vecka 30 imorgon, nu tycker jag att det kan gå lite fortfarande så jag slipper det h...

Ovido - Quiz & Flashcards