Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Angelica - 8 juni 2009 11:38

vi vaknade nyss.:) o aa jag vet kl är kvart i tolv men izabelle är jätte snorig så e nog på väg o bli sjuk. eller en till tand kanske:D..

men det är tur att det är nu istället för när vi åker till turkiet. för nästa vecka ska hon ta spruta så då måste hon vara frisk..


igår solade jag mamma natta och sanna..:) det var himlans roligt. natta solade sist och då kom det en gubbe som stog o skrek utanför fönstret.

någon sekund senar fick jag ett sms : snacka ni med han?vad ville han jag är ju fan naken..haha


idag ska jag städa här hemma och sen åka och jobba lite grann.

izabelle ska vara hos mamma o pappa så länge. blir bara ty 4 timmar..:) o det är ikväll så det  är lungt. det blir samma visa på onsdag fast då ska lillen vara med natta:D:D


och imorgon ska vi sola lite grann och sen deserate housewives tittande hos mig!:)


Ovido - Quiz & Flashcards