Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Angelica - 9 juni 2009 09:37

Imorgon kommer skattepengarna in på kontot så då ska jag betala resan till turkiet och ta ut alla fick pengar. o betala lite räkningar:).. Så snart ska jag ner på stan ´äta med natta och köpa skor till izabelle.och en bikini till mig!..

Igår kväll jobbade jag med rickard!:) det var jätte trevligt. han var lite försenad så fick stå å frysa i en halv timma..Brr...

men allt gick jätte bra och det blir samma visa på onsdag!:)


Jag älskar att sätta på tven när jag vaknar o vrida på volymen högt o bara ligga o lyssna på musik... nu är det pink ...

o izabelle ligger o äter. jag ska ta o fixa oss här snart, vi ska träffa natta halv 12 på stan så det börjar bli dax.

Im in love with you so bad.

Ive heard myself cry over and over again.

but im safe up high nothing can tuch me!.

Ovido - Quiz & Flashcards