Alla inlägg den 13 april 2009

Av Angelica - 13 april 2009 17:56

okej okej:P det har varit så himla underbart väder så har inte riktigt velat skriva , bara gjort det nödvändigaste på datan:D.


jaa vad ska jag skriva för något:P. det e nog inte så många som läser längre för att jag har varit så himla slarvig. men idag bokade jag och mamma stuga på gotland iallafall. ska bli skit roligt. men jag vill ändå göra något mer. har tänkt att dra utomlands i höst med izabelle och mamma o dom om dom vill följa med,:) men det tror jag. Annars får vi åka ensamma för jag ska utomlands. Vad ska ni alla göra i sommar?


Har nästan varit hemma hos mamma o dom o hållt på i trädgården tre dagar i rad, tycker det är skit roligt. krattat bort alla löv o plockat o sånt.

Men i helgen var vi i strängnäs o sov hos mina kusiner. det var jätte mysigt faktiskt. men glömde min jacka o en tröja där, så de får vi ta o hämta någon dag.


izabelle har fått massa utslag på magen o bröstet. :(. Jag tror att det är svamp för att hon dreglar så himla mycket, men mamma tror att hon åkt på soresis. det hoppas jag verkligen inte att det är. Är det de, så kommer hon ha det hela livet. helvete. så jag ska ringa bvc imorgon å få en tid.

hon går runt i sin gåstol den lilla skiten=) hon är så himla duktig. Fast nu har hon åkt på världens förkylning så näsan rinner o ögonen rinner o hon är jätte kinkig fast det börjar bli bättre. hon har inte snorat på hela dagen idag o hon har varit pigg hela tiden  utan feber också.


nu ska jag ta o plocka undan lite medans hon sussar.:)

Ovido - Quiz & Flashcards