Alla inlägg den 2 april 2009

Av Angelica - 2 april 2009 12:19

såg ni izabelle i sp igår;)haha.

Bara fem månader försent men bättre sent än aldrig eller hur?

Jag måste verkligen hoppa in i duschen , men izabelle liggeri min säng o sover så jag får vänta tills hon vvaknat . nu för tiden kan jag inte lämna henne någonstans för hon är så pass stark att hon kryper den lilla krabaten.


Jag vill ha sommar, ge mig..

I sommar ska vi till gotland , ska boka stugan idag eller imorgon. Mitt i visby helt perfekt.:).  -Hoppas på att izabelle kryper super bra då:).Och att hon kan sitta upp , så hon njuter något av att åka iväg också. Annars blir det ju väldigt svettigt o bara ligga still hela tiden.

Ojag hoppas att det inte är några alger på gotland i sommar så man kan bada för fasen.

izabelle får nog hålla sig till o vara på stranden i vilket fall som helst haha. Tar nog det säkra framför det osäkra.


Hoppas vi åker samma vecka som natta ska ner dit, blir den veckan jag fylller hela TJUGO år.:). men jag ska nog inte göra något speciellt :) om jag känner för det när jag kommer hem kanske jag går ut en sväng. men det beror helt på hur det ser ut då.  Vad ska ni alla göra i sommar?:)


Jag skulle vilja göra något annat utan familjen , bara med izabelle alltså. o kanske några andra. Typ hyra en stuga någonstans o sola o bada lite grann.

Men det får vi också se hur det blir med det.

 Snart blir pappa 40 också. :D. då ska det bli party i lokalen. o vad ska man köpa till honom !:P.


Nä nu ska jag ta o städa upp lite här, ser ut som fan. Har ingen ork att göra någonting alls.


Ovido - Quiz & Flashcards