Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Angelica - 24 juni 2008 16:16

What dreams are made of ,ive got somewere i belong, i got somebody to love.this is what dreams are made of.

                                             

Jaa, nu sitter jag här och väntar på att Pierre ska komma och hämta sin tröja:) en liten pratstund med honom också det var ett tag sen så. Ohh längtar tills imorgon .Pengar,pengar,pengar hehe:D. Funderar fortfarande på va fan jag ska göra med mitt hår. vill ju inte bli besviken ,men känner på mig att jag kommer bli det,lyckas alltid med det.


                                              Öppnar mig nu!

Jag är så jävla kär i dig,kan inte fatta varför men du är killen i mitt liv. för det mesta har ju allt varit svek,tårar och lögner, SÅ VARFÖR KÄNNER JAG FORTFARANDE SÅHÄR?. Jag vill inte det. önskar jag kunde släppa alla minnen med dig,men dom sitter verkligen in printade någonstans långt inne i mitt huvud och hjärta.Jag önskar jag kunde tappa all kärlek för dig ,kan någon förklara för mig varför man alltid vill ha det man inte kan få?. Så fort jag hör ditt namn blir jag glad fast sen dyker alla dåliga minnena upp och blir så förbannad . Vet inte riktigt om det är mer kärlek eller mer hat i mitt hjärta. Det blir fan mycket  minnen efter 1 ½ år, både bra och dåliga. Jag vet inte om jag bara vill ha en bekräftelse på att du alltid kommer älska mig ,efterssom att det var vi så länge ,eller om jag verkligen verkligen älskar dig. Jag vet att jag är riktigt dålig på att prata känslor, Jag har så himla mycket saker att säga dig ,men när jag väl sitter där öga mot öga och ska förklara hur jag känner så glömmer jag allt jag hade tänkt ut att säga. blir helt tom,går inte riktigt att förklara men får inte fram ett ända ord. Känner mig så jävla dum när jag tjatar på att vi ska prata och så kommer du och jag har inget att säga ? men jag har massooor att säga bara det att jag inte får fram det. Och anledningen till att jag är som jag är , är nog för att jag har så jävla svårt att lite på en kille, jag vet att du inte är vilken kille som helst men så många gånger som jag blivit sviken utav den man SKA lita på till hundra % så vågar jag inte. Jag är väldigt öppen av mig,men aldrig om saker som verkligen betyder för mig. Alla ser mig som en stark , glad , envis tjej som klarar sig genom allt. Men inte efter allt det här . Jag är faktiskt jävligt svag och litar inte på en enda person, vet inte ens om jag vågar lita på mig själv längre, beslut som jag aldrig trodde jag skulle göra har jag gjort och förstört för dig.  Jag är rädd!


Lovar att aldrig lämna din sida igen?  Vart är den ljusa framtiden? Förstår fan inte hur det kunnat bli såhär. Vi va ju ett underbart kärlekspar?

Av Angelica - 24 juni 2008 11:26

God morgon!.

Usch är jätte trött, men var tvungen att gå in och kolla hur mkt lön man fick:D  jävlar säger jag bara haha.. fast kommer inte ha så mycket kvar utav det. ska betala barnvagnen jag beställde så den kommer någon gång, sen har jag ju det där jävla world class kortet som jag måste ringa och prata med dom om!  Sen ska jag klippa mig och färga håret , och så lär man ju hitta något sött på stan man bara måste ha ,woops så va man fattig och går och väntar på den 25 igen haha..

Det finns en person här i världen som jag hatar mest av allt . varför kan hon inte bara försvinna  äckliga lilla fjortis.!.

Näe ska inte börja min dag med att vara arg,nu ska jag gå och hämta posten och  sen hoppa in i duschen..Hej svejs//Angelica

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mamma Älskar Dig.

Angelica

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards