Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Angelica - 31 januari 2011 10:34

Godmorgon.. Izabelle är så mysig när hon precis har vaknat, hon ska kramas och gosa o säga söta saker.. Idag sa hon -- Mamma är jag din lilla bebies? Ohh söta älskade unge..


Våra bästa år är i gång i bakgrunden och vi har precis ätit frukost. Funderar på vad vi ska göra idag.. Är jätte sugen på att åka till badhuset med henne.

Annars tar vi nog bara en promenix..  Ska städa upp lite här hemma först.

Jag är på sånt humör då jag bara vill TOTAL RENSA... vill rensa allt. och ha ordning , men det är så jobbigt när man ska slänga allting sen!:P haha..

Tar gärna emot volentär arbetare !!haha


Vagn har vi börjat kolla lite på också. Som det ser ut just nu blir det en Teutonia cosmo ..

De kommer snart ut en limited editon med svart chassi skulle ju vara grymt...:)

Men tobbe är inte så pigg på den, måste tjata lite till ..:)


Vart helt förvånad igår när jag kollade statestiken det var ju massor som va inne och läste :O

Till ochmed när jag inte hade skrivit på flera månader så hade folk varit inne varje dag:) hahaha

Presentation


Mamma Älskar Dig.

Angelica

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards