Direktlänk till inlägg 7 november 2009

REdan lördag

Av Angelica - 7 november 2009 12:21

Igår på jobbet så satt jag och åt entrecote med rostad potatis, och så satte jag den i halsen, , allt blev helt kaos, jag var helt ensam där och va helt säker på att jag skulle dö , fick inte upp den och hade inge passer kort på mig så jag var helt ensam och fast. De va fan det äckligaste jag varit med om. Skakade i fan flera timmar efter , tårarna bara sprutade och va helt panik,. tillslut fick jag iallafall upp biten efter många om och men, men jag trodde fan att det var kört för mig då. Jag kände typ på mig att nu dör jag. Men tacka gudarna att jag fan fick upp den där biten.



Jaja, idag har jag städat lite duscchar hängt tvätt och nu ligger lillen och sover , så jag ska ta och platta håret, sen raka benen och sen kanske det blir utgång med flickorna ikväll;) Härligt härligt.. Det går jätte bra för izabelle på dagis nu också. hon somnade direket när dom lägger henne på madrassen och hon äter bra nästan varje dag. Men det bästa HON ÄR SNÄLL. hon slår inga barn, utan kör sitt eget race typ:D . Min lilla princessa , tiden går för jäkla snabbt. och tackvare igår så känns det verkilgen som att tiden bara sringer iväg och man vet aldrig när det inte finns nå mer tid.


Nu ska jag göra lite mat, börjar bli hungrig.. Pussspuss//Angelica

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 7 september 2011 13:05

Usch vad jag känner mig jobbig, ena stunden känner jag för att blogga och andra student gör jag de inte alls. Jag bryr mig inte så mkt om de e några som läser . Vill mest skriva av mig bara.. så vi får se hur de går, jag e lite utav en perioderar hel...

Av Angelica - 24 maj 2011 11:38

Längesen jag skrev i bloggen, vilket jag tycker är jätte tråkigt för jag vet att jag kommer ångra den sen när bebies är ute..Det är roligt att titta tillbaka och se ,komma ihåg hur allt va..   Nu längtar vi allihopa här hemma. Izabelle och jag pa...

Av Angelica - 24 maj 2011 11:38

Längesen jag skrev i bloggen, vilket jag tycker är jätte tråkigt för jag vet att jag kommer ångra den sen när bebies är ute..Det är roligt att titta tillbaka och se ,komma ihåg hur allt va..   Nu längtar vi allihopa här hemma. Izabelle och jag pa...

Av Angelica - 13 april 2011 12:22

Idag har jag absolut inte gjort något alls, ska jobba kl fem tills någon gång.. Får se hur det går, eller det kommer att gå bra men vi får se hur ont jag har i höften sen..:P   Ny bil har vi ju köpt också slänger in en bild på den .. Jätte skön a...

Av Angelica - 6 april 2011 10:18

Min första poliskontroll imorse.Lite pirrigt men det gick bra, hade ju glömt körtkortet hemma men slapp böter..   Imorgon är det 10 veckor kvar:D Alltså är jag i vecka 30 imorgon, nu tycker jag att det kan gå lite fortfarande så jag slipper det h...

Presentation


Mamma Älskar Dig.

Angelica

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards